-1.3 C
Brno
Čtvrtek, 9 února, 2023
DomůPro MužePeugeot výrazně mění logo, proč je v něm vlastně lev?

Peugeot výrazně mění logo, proč je v něm vlastně lev?

Date:

Nenechte si ujít

Španělsko není jen Madridem a Barcelonou. Lákadlem jsou pobytové citybreaky a letenky od 40 eur

Zpáteční letenky do Španělska momentálně začínají na akciové cenovce...

Nejrychleji rostoucí odpad je elektroodpad.

Elektronické zařízení ročně tvoří největší odpad, avšak recykluje se...

Co se vyplatí vyměnit na levnějším kole?

Jaké komponenty mají nejlepší poměr cena výkon, chceme-li vylepšit...

Jízda na kole v bytě? Porovnali jsme stacionární kolo a smart trenažér

Pro koho je lepším řešením smart trenažér s klasickým...

Jak využít zimu, když nelze ještě jezdit na kole?

Kdo má rád sport obecně, se zimou problém nemá...
- Komerční sdělení -časopis

Poprvé firma použila logo se lvem v roce 1847.

Peugeot po jedenácti letech mění logo a docela zřetelně. Francouzská automobilka při jeho návrhu čerpala ze své bohaté historie.

Nejnovější podoba už zobrazuje pouze hlavu lva s pořádnou hřívou a pootevřenými ústy znázorňující řev šelmy. Taková podobizna v erbu má nejblíže logu, jaké Peugeot používal v letech 1960 až 1975.

„Znak se lvem vždy byl součástí značky Peugeot a vždy také bude. Hrdě září a ztělesňuje hodnoty značky. Je synonymem sounáležitosti, uznání, ale také prestiže, důvěry a dlouhověkosti rodokmene,“ vysvětluje Peugeot.

Důvod, proč si rodina Peugeotů v roce 1847 vybrala právě lva, je však jiný. V té době ještě Peugeot nevyráběl auta, ale různé předměty denního použití z oceli, zejména mlýnky na pepř, nože a kráječe bylinek.

Lev měl symbolizovat sílu a díky svým drápům ostrost, kterou byly výrobky pověstné.

Zajímavé je, že plaketka se lvem se na autě značky Peugeot objevila až v roce 1948, do té doby to byly jen stylizované nápisy nebo sošky lvů.

Od roku 1850 se logo Peugeotu změnilo desetkrát a nyní přichází jeho jedenácté vydání. Jako první ho dostane třetí generace Peugeotu 308, její podobu poznáme ještě letos.

Že přijde změna loga už přitom naznačoval koncept Peugeot e-Legend představený na podzim 2018.

Nová vizuální identita značky se zdaleka netýká jen samotných aut, ale také prodejen, reklamních kampaní, dárkových předmětů či hlavičkových papírů. Výměna dosavadního loga z roku 2010 proběhne již v příštích měsících.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek