15 C
Brno
Pátek, 26 dubna, 2024
DomůPro MužePeugeot výrazně mění logo, proč je v něm vlastně lev?

Peugeot výrazně mění logo, proč je v něm vlastně lev?

Date:

Nenechte si ujít

Zavazadlové systémy pro motocykly – kufry a brašny jako nezbytná výbava

Pro každého motorkáře je důležité mít na své cestě...

Striptýz Brno : Takže, máte chuť na trochu toho smyslného vzrušení?

Brno, druhé největší město České republiky, má své kouzlo...

Od kůže a listů k chytrým materiálům: jak se vyvíjely rolety?

Historie rolet sahá až do dávné minulosti a od...

Jak cílit propagační předměty na starší generaci a co je stříbrná ekonomika

Marketing v současné době cílí i na dříve opomíjenou...

Jak fotit s Vivo X100 Pro: Tipy a triky pro úžasné fotografie

Mobilní telefony se staly nedílnou součástí našich životů a...
- Komerční sdělení -časopis

Poprvé firma použila logo se lvem v roce 1847.

Peugeot po jedenácti letech mění logo a docela zřetelně. Francouzská automobilka při jeho návrhu čerpala ze své bohaté historie.

Nejnovější podoba už zobrazuje pouze hlavu lva s pořádnou hřívou a pootevřenými ústy znázorňující řev šelmy. Taková podobizna v erbu má nejblíže logu, jaké Peugeot používal v letech 1960 až 1975.

„Znak se lvem vždy byl součástí značky Peugeot a vždy také bude. Hrdě září a ztělesňuje hodnoty značky. Je synonymem sounáležitosti, uznání, ale také prestiže, důvěry a dlouhověkosti rodokmene,“ vysvětluje Peugeot.

Důvod, proč si rodina Peugeotů v roce 1847 vybrala právě lva, je však jiný. V té době ještě Peugeot nevyráběl auta, ale různé předměty denního použití z oceli, zejména mlýnky na pepř, nože a kráječe bylinek.

Lev měl symbolizovat sílu a díky svým drápům ostrost, kterou byly výrobky pověstné.

Zajímavé je, že plaketka se lvem se na autě značky Peugeot objevila až v roce 1948, do té doby to byly jen stylizované nápisy nebo sošky lvů.

Od roku 1850 se logo Peugeotu změnilo desetkrát a nyní přichází jeho jedenácté vydání. Jako první ho dostane třetí generace Peugeotu 308, její podobu poznáme ještě letos.

Že přijde změna loga už přitom naznačoval koncept Peugeot e-Legend představený na podzim 2018.

Nová vizuální identita značky se zdaleka netýká jen samotných aut, ale také prodejen, reklamních kampaní, dárkových předmětů či hlavičkových papírů. Výměna dosavadního loga z roku 2010 proběhne již v příštích měsících.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek